سایت تور لحظه آخری

نوشته شده توسط:میلاد زلقی | ۰ دیدگاه

مجری مستقیم تور گردشگری داخلی و خارجی

مجری مستقیم تور گردشگری داخلی و خارجی

گردش و تفریح یکی از ملزومات زندگی انسانها است. دیدن بناهای تاریخی و دیدنی چه در داخل کشور و چه خارج از کشور توسط تور گردشگری برای انسان تجربههای مفید و دل انگیزی ایجاد خواهد کرد. از آن جا که تنهایی سفر کردن خطراتی دارد و ممکن است انسان با مشکلاتی مواجه شود، میتوان با استفاده از یک تور گردشگری سفری آسوده داشت و اطلاعات مفیدی کسب کرد.

مزایای استفاده از تور چیست؟

مسلماً در یک سفر دسته جمعی بیشتر به شما خوش خواهد گذشت تا یک سفر انفرادی. گذشته از این مسئله، تور گردشگری باعث آشنایی شما با دیگر اعضای گروه، آشنایی با مکانهای دیدنی، کسب اطلاعات مفید تاریخی و … خواهد شد. ممکن است اتفاقات خوبی در تور گردشگری برای شما رخ دهد مثلاً بر اثر آشنایی شما با دیگر اعضا، ارتباطات دوستی، تجاری و کاری برای شما فراهم خواهد شد.

خدمات تور

تورها برنامههایی چون گرفتن بلیط و ویزا، بیمه مسافرتی، گشتهای شهری، رزرو هتل و … دارند. علاوه بر اینها با توجه به نوع قراردادی که آژانس با هتلها و اقامتگاهها دیگر مکانها دارد خدماتی را ارائه میدهد. لیدر فارسی زبان نیز در تور گردشگری خارجی در مکانهای دیدنی و تاریخی شما را راهنمایی خواهد کرد.

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری را میتوان یکی از معروفترین واژهها در حوزه گردشگری دانست. به احتمال زیاد این کلمه را زیاد شنیده باشید. مسافران زیادی برای یک پیشنهاد ویژه از طریق آژانس منتظر میمانند تا بتوانند در لحظات آخر تور گردشگری را خریداری کنند. تور لحظه آخری به این دلیل با قیمت پایینتر عرضه میشود که ظرفیت صندلیهای هواپیما پر نشده است یا اتاقهای هتل خالی مانده است. سایت تور لحظه آخری طیفی از انتخابات را برای شما نشان خواهد داد. شما در این سایت میتوانید به قسمت پیشنهادهای شگفت انگیز از تخفیفها اطلاع پیدا کنید و بهترین تور گردشگری را که دارای شرایط مناسب و قیمت مناسبی هستند مشاهده کنید. نکته مهم در تور گردشگری لحظه آخری این است که نباید فرصت را از دست بدهید.

تور لحظهای کیش

تورهای داخلی طرفداران خاص خود را دارند به خصوص تور گردشگری لحظه آخری که از جایگاه ویژهای برخوردار است. آژانس مسافرتی با تهیه بلیط ارزان هواپیما تور داخلی را با همان کیفیت برای شما ممکن میسازد. تور لحظه ای کیش دقیقه ۹۰ از جمله تورهای لحظه آخری است که بیشترین تقاضا را از جانب مسافران دارد.

مجری مستقیم تو مشهد و قشم

سایت ما مجری مستقیم تور مشهد و مجری مستقیم تور قشم و دیگر تورهای داخلی و خارجی میباشد. به عنوان مجری مستقیم تور گردشگری مشهد و چندین سال سابقه کاری رزرواسیون کلیـــه هتل آپارتمانها با نرخ ویــــژه، هتلهای ســــه ستاره، چهــــار ستاره و پنـــــج ستاره مشهد مقدس که نزدیــــک به حرم مطهـــــر امام رضــــــــا (ع) باشند را انجام خواهیم داد. در تور گردشگری قشم نیز رزرواسیون هتل، تهیه بلیط هواپیمایی، ترانسفر فرودگاهی و دیگر خدمات ارائه خواهد شد که برای اطلاعات بیشتر در هر زمینه میتوانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

تور لحظه آخری پاتایا

اگر هوشمندانه و بدون عجله عمل کنید، میتوانید بهترین تورهای لحظه آخری را برای خود کسب کنید. در این تورها باید آماده سفر باشید چون ممکن است پرواز شما فردا یا حتی چند ساعت دیگر باشد. پاتایا از مهمترین شهرهای کشور تایلند است که گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. بهترین زمان برای رفتن به تور گردشگری پاتایا اواسط پاییز تا اواسط بهمن ماه میباشد. دنیای زیر آب پاتایا بسیار معروف است. آکواریوم پاتایا با ظرفیت ۴ میلیون لیتر آب یک تونل طویلی را تشکیل داده است که شیشهای میباشد و میتوانید به راحتی و از فاصله نزدیک آبزیان را ببینید.

تور مسافرتی فرانسه

تور مسافرتی فرانسه یکی از ارزانترین و پرطرفدارترین تورهای اروپایی است که یا به صورت تکی یا به صورت ترکیبی با دیگر کشورها صورت میگیرد. فرانسه جاذبههای فراوانی دارد. قلعه چناسی فرانسه به شما در مورد اواخر دوره گائیک و اوایل دوره رنسانس آگاهی میدهد. وردن فرانسه زیباترین دره در اروپا است که آب فیروزهای رنگ باورنکردنی دارد. قایق سواری و سقوط آزاد در این رودخانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. صخره میدی در فرانسه نیز جعبه شیشهای است که میتوان چشم اندازهای آلپ را در آن دید.

تورهای کوش آداسی

کوش اداسی در غرب ترکیه است که یک شهر ساحلی است. در این شهر مناطق تاریخی زیادی وجود دارد. کوش اداسی در لغت به معنی جزیره پرنده است و کمتر از صدهزار نفر جمعیت دارد.

در تور های کوش آداسی شرایط به گونهای برای شما فراهم خواهد شد که با هزینهای پایین سفری لذت بخش را تجربه کنید. از جاذبههای کوش اداسی میتوان به شهر تاریخی افسوس یا کاروان سرای محمدپاشا، پارک ملی بیوک مندرس، پارک ملی دلتای آیدین و دو غار کاراجا و سیرتلانیتی اشاره کرد. البته سواحل کوش اداسی هم بسیار زیبا هستند. پارک آبی آدالند و آکوا فانتزی با فاصله بسیار کمی از کوش آداسی قرار دارند که برای بازیهای آبی میتوانید به آنها سر بزنید.

تور مسافرتی اسپانیا

اسپانیا از اعضای اتحادیه اروپا میباشد و در جنوب غرب اروپا در شبه جزیره ایبری واقع شده است. شمال اسپانیا آب و هوای معتدلی دارد و مرکز و جنوب و شرق آن آب و هوای مدیترانهای دارد. گردشگری موفق این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی، اقلیم و امکانات رفاهی و آثار تاریخی آن است. جاذبههای زیادی در شهر مادرید و بارسلونای اسپانیا وجود دارد. جزایر قناری و ایبیزا نیز از دیگر مناطق توریستی اسپانیا است. آرشیو تور مسافرتی اسپانیا را میتوانید در سایت مشاهده نمایید.

هزینه تور ایتالیا، هزینه تور آذربایجان و قیمت تور آنتالیا

میتوانید در سایت ما که مرجع تورهای لحظه آخری و ارزان بسیاری است از نرخ قیمتها مطلع شوید و از آفر های ویژه که در فصول مختلف گذاشته میشود با خبر شوید. هزینه تور ایتالیا، هزینه تور اذربایجان، قیمت تور آنتالیا و دیگر تورهای خارجی با توجه به نوع خدمات آن برای شما ذکر گردیده است. هدف ما رضایت شما مشتریان است و تمام تلاش خود را کردهایم که مناسبترین قیمت برای تورهای مسافرتی برای شما عزیزان عرضه شود.

تور گردشگری استانبول

خیلی از کسانی که به تور مسافرتی استانبول میروند قصد خرید دارند. در فصل پاییز و زمستان شاهد فستیوالهای مختلف از جمله فستیوال خرید استانبول هستیم که به خریداران تخفیفهای مناسبی میدهند. به دلیل نزدیکی استانبول به ایران و داشتن مراکز تفریحی متنوع، سفر به استانبول که یکی از مدرنترین شهرهای آسیا است یکی از انتخابهای اول ایرانیها است. قیمت تور گردشگری استانبول را میتوانید در لیست ارائه شده توسط سایت مشاهده کنید.

مجری مستقیم تورهای خارجی

چین یک سرزمین کهن با افسانههای بسیار است. بنا و مقبرههای خیره کننده، پیشینه کهن و باستانی آن باعث شده است که از جمله تورهای گردشگری مهم دنیا باشد. صنایع دستی چین بی نظیر است. در همه فصلها میتوان به چین سفر کرد چون در همه فصلها زیبایی خاص خود را دارد. اما فصل بهار و پاییز برای کسانی که بار اول به آن جا سفر میکنند مناسبتر است. طبیعت بکر، رودخانههای متفاوت و معابد فراوانی در چین وجود دارد. جاذبههایی مثل دیوار بزرگ چین، شهر ممنوعه، پانداهای غول پیکر، بندر ویکتوریا، دریاچه غریب هانگزو، کوهستان زردو کاخ پاتولا گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سمت چین کشانده است.

سایت ما به عنوان مجری مستقیم تورهای خارجی امکانات زیادی را در اختیار مسافران قرار میدهد و تور گردشگری بدون واسطه را برای شما فراهم میکند تا بتوانید با قیمتی مناسب یک تور گردشگری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. سایت ما علاوه بر مجری مستقیم تور چین هم چنین مجری مستقیم تور دبی، مجری مستقیم تور ارمنستان، مجری مستقیم تور گرجستان، مجری مستقیم تور قبرس، مجری مستقیم تور بلغارستان و مجری مستقیم تور تایلند میباشد.

تور اروپا

اروپا جاذبههای بسیاری را در خود جای داده است. در تور گردشگری اروپا به کشورهایی سفر خواهید کرد که بین آبهای دریای خزر و دریای سیاه در جنوب شرقی، مدیترانه در جنوب، اقیانوس اطلس در غرب و دریای ادریاتیک در شمال قرار دارند. به اروپا قاره سبز می گویند چون در منطقه معتدل شمالی قرار گرفته است. از آن جا که پرطرفدارترین شهرهای اروپایی لندن، میلان، ژنو، پاریس، رم، آمستردام، نیس، بارسلونا، میلان و آتن هستند تورهای اروپا اغلب تور گردشگری فرانسه، تور گردشگری اسپانیا، تور گردشگری آلمان، تور گردشگری انگلستان، تور گردشگری ایتالیا و تور گردشگری کروز اروپا هستند.

اکثر کشورهای اروپایی برای ورود ویزا نیاز دارند. با داشتن ویزای شینگن میتوانید به تمام کشورهایی که از شما برای ورود ویزا میخواهند سفر کنید. زمان سفر شما و عوامل دیگر، روی نرخ تور گردشگری اروپا اثر میگذارند اما میتوانید به سایت ما که مجری مستقیم تور اروپا میباشد اعتماد کنید و قیمتها را با دیگر سایتها مقایسه کنید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...